Monday 17 September 2012

Demi kasih...

fikiranku dan anak suaraku sentiasa bermain dengan lagu Muara Hati nyanyian Siti Nurhaliza fea Hafiz. Lagu tu amat menusuk hati aku. Tambah plak lagu tu adalah soundtrack drama Adam dan Hawa yang ditayangkan di Mustika HD ketika ini. Aku terlalu meminat drama ini sbb aku sendiri meminati novel Adam & Hawa dr penulis Aisya Sofea. Dalam waktu yang sama aku memikirkan kisah cinta suamiku. Nasib kami x la sama dlm kisah novel tersebut. Tapi siapa yang x inginkan perhatian suami seperti itu. Kisah kami x sama langsung. Tapi mungkin emosi sedih, celaru kecewa yang membuatkan aku terlalu emosi. Tak perlu la aku ceritakan sgt tentang kisah rumahtangga aku. Ape yg boleh ianya tidak seindah yang disangka. Tapi demi kasih aku harus sabar. Sabar selagi boleh. Mohon diberi petunjuk dr Yang Esa. Mood : EMO sgttt

No comments:

Post a Comment