Friday 13 May 2011

Belaian Jiwa...

Sebak, pilu, merintih kerana rindukan seseorg.. Rindukan masa silam. Sepi rasanya hati ini bila tiada disisi. Kecewa yang dirasa bila apa yang berlaku tidak seperti yang diinginkan. Sunyi rasanya bila kehilangan hati kerana dicuri. Saat itu, aku memerlukan seseorang yang boleh mengubati kepedihan ini. Aku ingin berada disamping mereka tapi aku takut mereka akan mengesyaki kesakitan ini kerana aku tidak mahu mereka mengetahuinya. Lalu aku membiarkan duka dan luka ini bertemu dan menghayati segala lara ini.. Ahhh aku pasrah..

Seindah tiada lagi kau kuingatkan
Sayang kau hilang
Menanti biar sampai akhir hayatku di dunia ini

Kau tahu betapa kusayang padamu
Hanya bidadari sebagai ganti
Hanya takdir menentukan ia
Oh belaian jiwa

Oh angin sampaikan laguku padanya
Yang sedih pilu
Terimalah laguku jadi teman hidupmu
Untuk selamanya

Kau tahu betapa kusayang padamu
Hanya bidadari sebagai ganti
Hanya takdir menentukan ia
Oh belaian jiwa

Aku berperang dgn jiwaku sendiri. Aku melawan kata hatiku. Tapi sebenarnye aku melayan kerenah perasaanku. Perlukah aku laluinya lg? Aku sunyi.. Aku rindukan belaian itu. Aku perlu ditemani dgn rase kasih sayang. Bila aku dtg dikau pergi. Bila aku ade dikau hilang. Tapi kenape masih bersatu? Kenapa aku dibiarkan sebegini? Hanya kerana aku tidak mampu? Bukan kehendakku... bukan...
Oh tuhanku, jika inilah balasan dosaku sebelum ini, aku menerimanya dgn redha. Kau berilah aku kekuatan utk menghadapinya. Aku harus tabah dan tenang.

No comments:

Post a Comment