Tuesday 14 June 2011

Terima Kasih AME

Aku kini hanya menghitung hari untuk ke tinggalkan AME. Aku terpaksa meninggalkan dgn 1001 rasa kerna disini bermula 1 sejarah erti persabahatan sebenar. AME telah memperkenalkan aku 2 rakan yang terbaik dlm hidupku. Pelbagai perkara yang terjadi dalam hidupku baik manis dan pahit tapi aku dikurniakan rakan yang sejati.
Wahai 2 sahabatku,
Korg tau kenapa aku perlu tinggalkan AME. Dan korg juga harus tahu yang aku juga tidak mampu untuk tinggalkan AME tanpa korg. Korg harus tahu kerana korg aku tinggalkan AME. Kerna aku yakin korg sentiasa disisiku.. Bukan kerana AME kita terpisah tetapi kerana AME kita bersama. Terima kasih AME...
Bett and Rina,
Korg harus sedar yang korg adalah sebahagiaan dari hidup aku. Selepas aku berkenalan dgn korg, aku rasa hidup aku x pernah sunyi kerana korg ada disisi aku. Susah senang kita lalui bersama. Kita berkongsi suka dan duka. Ini adalah kenangan terindah buat aku.
Sebenarnya, aku tidak yakin ttg mase depan aku selepas aku buat keputusan utk tinggalkan AME tapi kerana sokongan korg, aku berani berdepan dengan rintangan ini. Sbb aku yakin, korg sentiasa ada utk aku. Terima kasih kerana jadi kawan aku.

Bett,
Perkara pertama yang membimbangkan aku utk tinggalkan AME adalah kau. Kita sama2 memerlukan. Tapi kau harus ingat, sebenarnye masa depan kau lebih cerah disana. Kau sebenarnye mampu berdiri bila aku tiada. Kau harus kuat, tenang dan optimis.. Berjanji dengan aku bett... Jangan kau sunyi bila aku tiada.. Alaa.. ko pun bukan rindu kat aku kan? hahaha.. tulaa... aku tanya dgn berlagak kau jawabkan.. (gelak dlm tangisan..).

Rina,
X banyak yg aku bleh pesan kat ko sbb ko pun mcm aku gak. Jauh.. cuma klau ade mase ko dtg la slalu kat AME batu caves, lunch ngn bett..

Bett n rina,
Berjanji dgn aku.. wlau cemana skalipun aktiviti mingguan kita tetap berjalan seperti biase. Tiada ape yang membezakan hanya tak lunch same jerr.. Alaa kecoh je korgkan.. Buat2 seday plak!!! Ilang macho aku tau.. Pigi dahhh!!

PERTEMUAN SETIAP MINGGU ADALAH WAJIB!!! AND... PLEASE DONT BE LATE!!! GEGEGEGE


Ko tau kelemahan aku. Ko tau kesukaan aku. Ko tau segalanya tentang aku. Begitu juga sebaliknya. Aku tau segalanya tentang kau. Terima kasih kerana menjadi kawan aku. Ko

No comments:

Post a Comment