Friday 16 November 2012

Mungkin nanti

Tu la.. gatal sgt tangan ni nak stalker fb dier. Last2 langsung ko xleh lupe. Ingatanku terlalu kuat kini hanya pada die. Rindukah aku pd dier. Cemburu kah aku pd kebahagiaan die? ermm kelihatan die sgt bahagia dgn mempunyai 2 cahaya mata dlm setahun je beza. 10 tahun bercinta kini sepi tanpa berita. Pernah ku cuba hubungi dirinya dikala dier diam dan sepi rupanya dier telah menukar no yg lain. Aku pernah baca status YM die mengatakan Aku sayang keluargaku. Aku tau dier tujukan pd diriku. Sememangnya aku tidak mencarinya lg. Biasanya dier yang selalu mencari dan menghubungiku. Walaubagaimanapun, aku masih pegang kata2nya. Yang die tetap menyayangiku dan akan sentiasa mengingatiku walaupun dr awal lg kami sememangnya tiada jodoh. Kami tau akhirnya kami akan membawa bahtera sendiri. Itula amanatnya dan ingatan buat diriku. Dan aku hanya memegang sebagai kata2 terindah dan menjadi kenangan sampai bila2. Munkin nanti kini terlerai.......

No comments:

Post a Comment