Tuesday 5 July 2011

BLACKBERRY OR NOKIA???

Sempena hari ulangtahun kelahiran ku yg akan dtg ni.. Aku merasakan byk perkara yang aku inginkan. Terutama skali hp.. Maybe aku da lama x tukar hp dan lg hp yang aku pkai nih pun agak ketinggalan dr org lain. Budak sekolah pun pkai canggih dr aku. Tapi aku tau ianya adalah kehendak seseorang bukan keperluan. Tapi pd diri aku ianya adalah satu keperluan kerana melibatkan kerja. Maklumlah aku kan keje 24 jam dlm 7 hari seminggu. Ohh lupe plak nak bgtau, aku da jadi quit dr AME. Hmmm panjang gak ceritanya tp cam malas nak ungkit hal tuh. Senang ckp, aku masih bersama AME. Forever and ever??? Ohhh tu insyaAllah.. hehe...
So, berbalik pd tajuk kite td... Yang sebenornye, yang membuat aku nak sgt pkai hp yg serba canggih cam skrg nih adalah disebabkan org tertentu. Ataupun hati aku sendiri yang meronta2 nak pkai hp tuh. Ermmm ntah laa... tapi terus trg aku ckp aku masih x mampu nak membelinya. Stakat nak beli ngn kad credit tu mmg la bole tapi same jugak. Masih kene bayo bln2. Commitment yg ade skrg nih cam da cukup beban ni nak tambah lg 1 hutang. Ohh tidakkk!!! Dlm kata tidak2 pun hati nih masih lg kata Nakkkkkkkkkkkkkkkkk!!!! Adeii.. cam ner nak layan neh...
Jauh di sudut hati, yes, aku sedih kerna tidak mampu utk memakainya. Nak harap org bg hadiah, ermmm jauhlaaa... Setiap thn ayah aku akan celebrate harijadi anak2nya dgn mkn besar di restoran mana2 yg kami inginkan. Seperti thn nih, klau umur panjang kami skali lg akan mkn besar bersama. Tapi nak je aku ckp.. "Ermm ayah thn nih kite x yah mkn sama laa.. Ayah bg hadiah blackberry jerk." Tp kata2 tu hanya simpan dlm hati kerana aku pasti aku akan dpt hadiah tu dan mkn besar tetap akan berlaku. Maknanya aku akan dpt 2 dlm 1 mase birthday aku akan dtg nih. Tp aku xnak buat semua tuh. Sbb aku yg sepatutnya bg mereka semua tu. Walaupun hp mereka lg canggih dr aku.


Blackberry Torch

Yang ni pun ok gak... Blackberry bold


No comments:

Post a Comment