Saturday 23 July 2011

3 2 1 CINTA

Aku baru je abeh tgk filem 3 2 1 Cinta nih kat Youtube. Cite nih not bad la pd aku walaupun aku bleh agak jln citer die cemana. Tapi mesej dan kata2 dlm citer nih yang buat aku tersentuh. Cerita ttg seorg ala Tomboy tapi punye jiwa keperempuanan. Dan punye seorg teman baik seorg lelaki. Tapi awek tomboy nih minat dgn jejaka paling hensem kat kampus.
PERIGI MENCARI TIMBA adalah semangat utk die utk tackle jejaka paling hensem tuh. Die x kisah ape aje kata org asalkan die dpt mamat tuh. Wlaupun agak terdesak tapi die hanya buat dgn cara die sendiri dan tidak menyusahkan org lain. Malah tidak mempedulikan kekurangan diri die. Sikap tu yg buat aku rase kekurangan diri aku harus diendahkan. Paling aku suke Ending Part dimana kwn baik die tu sanggup berada dikampus selama 8 sem utk tgu awek tomboy nih dan maknanya die suke ar kat minah tuh. Dan minah tu baru sedar yg selamas nih ade org lain lg prihatin pd die. Dan menerima die seadanya... Yes.. Sangat beruntung klau org yg kite sayang menerima kite seadanya. Tu je point aku.. Tetibe plak aku tertouching.. haha...
Cite nih aku bg 3.5*...

No comments:

Post a Comment