Wednesday 9 March 2011

Betty Sham a.k.a bhulat

Ya Allah...
Selepas aku post entry aku yg sblm nih.. Aku tergerak utk baca blog yg aku follow termasuklah kawan aku nih.. Lagi menjurai2 aku menangis baca blognya yang bertajuk "DIA KU". AKu tau xde niat utk die tujukan pd sesiapa atau sememangnya die tuju kan pd seseorg tapi hakikatnya doa yg die pohon amat lah menyentuh hati aku. Mungkin di kala ini aku mmg tgh berduka dan pilu. Aku menganggap doa tersebut adalah utkku juga. Thanks Betty..
Dikesempatan ini aku mengucapkan jutaan terima kasih kerana ko slalu menjadi pendengar masalah aku. Itu lebih mencukupi buatku. Aku harap ko ikhlas menjadi kawan aku dan jujur pada pada setiap yang kita lakukan. Begitu juga aku..
And.... Happy birthday to u.. :)


http://bhulat.blogspot.com/2011/03/doaku.html

1 comment:

  1. sob...sob....sedih mak...sob...sob...tq anyway.. betty

    ReplyDelete