Thursday 24 March 2011

Hati ini...

Sejak 2-3 hari ini hati ini sering terusik dengan permainan perasaan. Dimana punca dan pengakhiran permainan ini tidak ku temui. Lalu aku hanya meneruskan percaturan ini dengan 1001 rasa.
Adakala aku gembira tetapi senangnye dtg kesedihan. Kdgkala aku terlalu sedih dengan tanpa disedari bercucuran airmata namun hadirnya rasa bahagia disekelumit jiwa. Senangnya kutemui rasa marah bersama2 rasa benci tapi sayang cepat menakluk kasih yg ada. Cinta datang dan pergi. Tapi kenapa?
Aku adalah mangsa pada perasaan aku sendiri. Jiwaku telah lama luka. Luka yg amat dalam dengan xde sapa yang sudi mengubatinya. Aku laluinya dengan bertongkatkan kasih yg ada. Ku langkahi setiap kelopak luka dengan cinta yang mendalam. Ku harunginya dengan berselindung disebalik wajah yang ceria. Ku cuba tanamkan cinta dan kasih sedalam yang boleh agar aku terus berbakti dan harungi kelukaan ini. Bantulah aku wahai kasih dan sayang. Hanya engkau yg mampu.. Tabahkan hati ini agar terus berdayung dilautan luka ini.
Pergilah kau benci.. Jauhkan dirimu dalam kasih sayang ini.. Berilah peluang pada kebahagian utk diriku kecapi buat seketika. Mainkan perananmu Cinta.. Hargailah Cinta bersulamkan kasih. Aku terlalu rindukan kasih, cinta dan sayang.. Dtglah kepadaku.. Berikan rasa kebahagiaan dalam cinta ini..

No comments:

Post a Comment