Thursday 3 March 2011

Universal Studio, Pulau Sentosa, Singapore

InsyaAllah esok pas keje aku akan bergerak ke Jb g umah maksu aku. Maksu aku nih adalah adik bongsu ayah aku. Panggil pun maksu dah tentu la bongsu. Mcm blog aku yg lepas tajuk "GUILTY" aku bercerita pasal x join mak ngn ayah aku berjalan. Yeayyy!! kali nih aku tetap akan ikut. Ye lah.. sapa nak jd driver diorg kan. Ahh tu sume alasan je yang penting aku dpt bercuti ngn diorg. Syokk beb!! Hb aku?? Dia cam biase akan beri 1001 alasan. Ermm x kisahla janji die izinkan aku. Lagipun aku g pun ngn parent aku sendiri.
Aku mmg exited klau kata nak g JB. Maybe sbb Maksu aku yang aku mmg dah anggap cam Mak aku sendiri. Kedua, aku mmg kaki jalan. Ketiga, sbb mak ayah aku akan sponsor aku semuanya.. hehehe.. keempat, dah tentu la ape aku nak sume mak ayah aku akan bg. Hahaha.. Kelima dan yg penting skali mak aku nak g Universal Studio.. Yihaaa!!!

No comments:

Post a Comment